Искам да изкажа благодарност към д-р Апостолова, която работи в Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Токуда,град София. Благодаря за грижите, компетентността и търпението, с което ме […]
Данни на сигнала • Вид на сигнала: Друго • Обект на сигнала: НЗОК Описание на случилото се: Близък на пациент изразява желанието си да дари […]
Данни на сигнала • Вид на сигнала: Качество на оказаната медицинска помощ • Обект на сигнала: Лечебно заведение Описание на случилото се: Близък на пациента […]
Данни на сигнала • Вид на сигнала: Отказано лечение на пациент • Обект на сигнала: Лечебно заведение Описание на случилото се: Пациент търси медицинска помощ […]
Данни на сигнала • Вид на сигнала: Друго • Обект на сигнала: Лечебно заведение Описание на случилото се: Пациентът изразява своето възмущение относно отказ на […]
Данни на сигнала: Вид на сигнала: Липса на медикамент Обект на сигнала: Аптека Описание на случилото се: Пациентът изразява своето възмущение от липса на медикамента […]
Данни на сигнала: Вид на сигнала: Качество на оказаната медицинска помощ Обект на сигнала: Болница Описание на случилото се: Близки на пациент, лекуващ се в […]
Данни на сигнала Вид на сигнала: Липса на медикамент Обект на сигнала: Аптека Описание на случилото се: Пациентът изразява своето възмущение относно липса в аптечната мрежа […]
Диагностициран съм с хроничен хепатит Б от 2013год. Искам да изкажа благодарността си за отношението на екипа на болница Софиямед и специално на лекуващия ми […]
Данни на сигнала Вид на сигнала: Неправомерно поискани средства за лечение Обект на сигнала: Лечебно заведение Описание на случилото се: Пациент в отделение на лечебно заведение […]
За пръв път в живота си съм възхитена (а аз имам дълъг стаж в медицината ) от поведението на две млади лекарки, удивително внимателни, компетентни, […]
Данни на сигнала Вид на сигнала: Неправомерно поискани средства Обект на сигнала: Лечебно заведение Описание на случилото се: След преглед при семейния лекар, пациент се […]