За платформата
Разкажи ни своя случай като попълниш кратката онлайн форма с достоверни данни.
Ние ще разгледаме случая и ще сезираме съответните институции.
След като получим отговор, ще те информираме за предприетите мерки.
Разкажи ни своя случай като попълниш кратката онлайн форма с достоверни данни.
Ние ще разгледаме случая и ще сезираме съответните институции.
След като получим отговор, ще те информираме за предприетите мерки.
Попълни формата, като въведеш достоверни лични данни и коректно описание на случилото се. Сигнала си можеш да допълниш и с документи, в случай че разполагаш с такива. На посочената електронна поща ще получиш уведомление за постъпилия сигнал, както и уникален код за достъп до платформата, където да следиш развитието по казуса ти. Първоначалният статус на твоя сигнал ще бъде "Получен".
За да добием по-добра представа за твоите впечатления и преживявания, ще ти бъдем благодарни да попълниш кратката анкета. Въпреки че не е задължителна, тя е важен елемент за уточняване на посочените в сигнала проблеми.
НПО ще провери сигнала ти в двуседмичен срок (10 работни дни) и ако са налице достатъчно основания, ще сезира отговорните институции. Имай предвид, че при повечето институции срокът за разглеждане на сигнали може да надхвърли 14 работни дни. В този период статусът на сигнала ти ще бъде "Обработва се". След като сигналът бъде пренасочен към съответната институция, неговият статус ще се промени на "Разглежда се по компетентност". В случай че сигналът е попълнен некоректно, съдържа нецензурен език или екипът на НПО не открие основание за пренасочването му по компетентност, статусът ще се промени на "Отхвърлен", като ще получите аргументация защо.
След като получим отговора на съответната институция, ще те уведомим за нейното становище, както и за предприетите мерки. Често институциите имат нужда от допълнителна информация, която само ти можеш да предоставиш. За целта редовно проверявай развитието по случая чрез уникалния код за достъп. В профила си ще откриеш специална форма за диалог, чрез която можеш да ни изпращаш допълнителна информация.
Сподели с нас позитивната си лична история, покажи добрите примери и изкажи благодарност на заслужилите медицински специалисти/здравни заведения.
Ние ще прегледаме написаното от теб и ще го публикуваме в секция "Благодарствени писма", за да може позитивното ти послание да достигне до повече хора.